پادری‌های آلومینیومی و لاستیکی: گزینه‌های مقاوم و کارآمد برای ایمنی و نظافت

پادری‌ آلومینیومی دو سانتی‌متری با رویه‌ای از موکت یا PVC، یکی از بهترین گزینه‌ها برای محافظت از سطوح و ایمنی در محیط‌های مختلف می‌باشند.

پادری‌های آلومینیومی با رویه موکت و آلومینیوم آنودایز شده

پادری‌ آلومینیومی دو سانتی‌متری با رویه‌ای از موکت یا PVC، یکی از بهترین گزینه‌ها برای محافظت از سطوح و ایمنی در محیط‌های مختلف می‌باشند. این پادری‌ها، به دو صورت "رو کار" و "تو کار" عرضه می‌شوند، که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

 

پادری آلومینیومی

مزایای نصب و استفاده از پادری‌های آلومینیومی

با توجه به نحوه اتصال پروفیل‌های پادری، خاک و ذراتی که از کفش‌ها جدا می‌شوند، به زیر پادری نفوذ نمی‌کنند. به همین دلیل، برای نظافت این پادری‌ها نیازی به جابجایی آنها نیست و کافیست با استفاده از جاروبرقی ذرات را تمیز کرد. همچنین، شستشو با آب نیز بسیار آسان می‌باشد.

پادری‌های لاستیکی با جنس SBR

پادری‌های لاستیکی ساخته شده از جنس لاستیک SBR، با ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابر شرایط جوی و فرسایش، گزینه‌ی مناسبی برای محافظت از سطوح و ایجاد ایمنی در محیط‌های مختلف می‌باشند. این پادری‌ها دارای شکل ظاهری مشبک و حفره‌هایی هستند که از ورود گل و لای به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند.

کاربردهای پادری‌های لاستیکی

پادری‌های لاستیکی به دلیل ویژگی‌های خود، در موارد زیر کاربرد دارند:

  • آشپزخانه‌ها
  • ورودی باغچه و گلخانه‌ها
  • سطوح لغزنده

رنگ‌بندی و ابعاد

با توجه به ماهیت لاستیک، پادری‌های لاستیکی به طور طبیعی در رنگ مشکی عرضه می‌شوند و در ابعاد استاندارد موجود می‌باشند.

به طور کلی، پادری‌ آلومینیومی و لاستیکی، با ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود، گزینه‌های ایده‌آلی برای افزایش ایمنی و بهبود نظافت در محیط‌های مختلف می‌باشند.