پادری های فلزی و لاستیکی: جلوگیری از لغزش و ورود گل و لای

پادری آلومینیومی با شاسی اصلی از آلومینیوم دو سانتی‌متری تهیه شده است که با رویه‌ای از موکت فلز آلومینیوم آنودایز شده یا با pvc پوشیده می‌شود.

شاسی اصلی پادری آلومینیومی:

پادری آلومینیومی با شاسی اصلی از آلومینیوم دو سانتی‌متری تهیه شده است که با رویه‌ای از موکت فلز آلومینیوم آنودایز شده یا با pvc پوشیده می‌شود. این پادری به دو صورت روکار و توکار عرضه می‌شود. برای نصب به صورت روکار، با در نظر گرفتن جهات تردد، پروفیل شیب‌دار (رمپ) استفاده می‌شود، و برای نصب پادری آلومینیومی به صورت توکار، چاله‌ای به عمق دو سانتی‌متر لازم است.

جلوگیری از ورود ذرات و گل و لای:

با توجه به نحوه اتصال پروفیل‌های پادری آلومینیومی دو سانتی‌متری، خاک و ذرات به زیر پادری نفوذ نمی‌کنند. به همین دلیل، برای نظافت این پادری‌ها نیازی به جابجایی آنها نیست. کافی است با استفاده از جاروبرقی، ذرات را تمیز کنید و حتی می‌توانید آنها را با آب شستشو دهید.

پادری لاستیکی:

پادری‌های لاستیکی تماماً از جنس لاستیک SBR ساخته می‌شوند. این پادری‌ها در برابر شرایط جوی مقاوم بوده و تاثیرات فرسایش را تحمل می‌کنند. شکل ظاهری این پادری‌ها به صورت مشبک همراه با حفرات است که جلوگیری از لغزش و ورود گل و لای به داخل ساختمان را فراهم می‌کند. ابعاد استاندارد این پادری‌ها ۱۲۰*۸۰ میلی‌متر است و با مواد اولیه ضد روغن و ضد بنزین، برای محیط‌های صنعتی تولید می‌شوند.

کاربردها و مزایا:

پادری‌های لاستیکی، مناسب برای مکان‌هایی هستند که معمولاً با مشکل لغزش روبه‌رو هستند و یا گل و لای ورودی به ساختمان می‌شود. این شامل:

  • آشپزخانه‌ها
  • ورودی‌های باغچه و گلخانه‌ها
  • سطوحی که دارای خطر لغزش هستند

رنگ‌بندی و تنوع:

با توجه به عدم قابلیت رنگ‌پذیری لاستیک، پادری‌های لاستیکی به طور معمول در رنگ مشکی عرضه می‌شوند. همچنین، این پادری‌ها به صورت استاندارد و تک‌رنگ ارائه می‌شوند.